dinsdag 2 juni 2020

webZine over stad, cultuur
en wereld

Moroccan Oil hoofdsponsor Eurovisie Songfestival

29 januari 2020 (door de redactie)

Moroccan Oil is de hoofdsponsor van het Eurovisie Songfestival 2020 in Rotterdam. Als exclusieve sponsor heeft de fabrikant van haarproducten gebaseerd op argan-olie volledige media- en online rechten verkregen, ook voor de volgende vier songfestivals.

Moroccan Oil (geschreven als 'Moroccanoil') stelt hiervoor teams met hun beste haarstylisten op om te zorgen voor expertise en innovatie in het voorzien van haarstyling voor de kandidaten tijdens de repetities en live-shows die in meer dan veertig landen in Europa en daarbuiten worden uitgezonden.

Jon Ola Sand, executive supervisor van het Eurovisie Songfestival bij de EBU: 'We zijn blij dat we Moroccanoil mogen verwelkomen als Presenting Partner van het Eurovisie Songfestival in 2020 en daarna. Dit is een perfect partnership tussen ‘s werelds grootste live muziek event en een internationaal beautymerk dat tot de top behoort. We kijken er naar uit om te werken met de Moroccanoil-stylisten en zorgen er op die manier voor dat de kandidaten niet alleen fantastisch klinken, maar er ook fantastisch uit zien.'

 

Bron: Marketing Tribune

Deel dit bericht met je vrienden!

De toekomst is vandaag, de geschiedenis wordt morgen geschreven

Vandaag&Morgen is een uitgave van Stichting Third Road. Steun onze verslaggeving op NL55 INGB 0009 2593 29 t.n.v. Stichting Third Road