maandag 10 augustus 2020

webZine over stad, cultuur
en wereld

Herkansing voor Olli-fans Feyenoord

8 april 2013 (door Rinus Vuik)

Diergaarde Blijdorp is vanaf januari 2013 door A.S.R.-verzekeringen voor een half jaar aangewezen als ‘hoofdsponsor’ van Feyenoord. Na een stormachtige 1e verkoop van Olli-knuffels in een netje was afgelopen zaterdag de tweede ronde. Dit keer moest gewoon entree betaald worden om zo’n knuffel te bemachtigen.

Ook al was het toegangskaartje voor deze gelegenheid 2 euro goedkoper, het enthousiasme was aanzienlijk minder dan de eerste verkoopdag toen de toegang nog gratis was.
Toch ontstond er nog een rij wachtenden van ongeveer een half uur. Onder de kooplustigen waren voornamelijk abonnementhouders die nog een Olli (€ 20,-) kwamen kopen voor de kinderen van familieleden of kennissen.
Gezien de nog aanwezige voorraad Olli's ligt een derde verkoopdag voor de hand. Nou ja, hoe vaak krijg je een derde kans?

Onze fotograaf Rinus Vuik was op deze tweede ‘Olli’-verkoopdag aanwezig en maakte de volgende fotoserie.
 

 

 

 

Deel dit bericht met je vrienden!

De toekomst is vandaag, de geschiedenis wordt morgen geschreven