Wervingscampagne defensie

13 juni 2025 door een van onze medewerkers
Wervingscampagne defensie
Lancering Tomahawk raket. Foto Defensie

​De organisatie moet in 2030 minstens 100.000 mannen en vrouwen tellen. In de jaren daarna kan dat aantal mogelijk nog verdubbelen. De nood is hoog, de urgentie om te werven ook.

Dat het onrustig is op het wereldtoneel is een open deur. Evenals dat veiligheid niet meer vanzelfsprekend is. Defensie moet zich versterken zegt defensie zelf. Dat betekent: investeren in materieel én in mensen.

Het is ‘Tijd voor Defensie’ is de naam van de nieuwe campagne. Die roept mensen op om nú de stap te zetten naar een plek waar ze worden uitgedaagd. Nieuwe medewerkers krijgen de kans hun talenten in te zetten en impact te maken. Er is plaats voor iedereen die een bijdrage levert aan de krijgsmacht. Werken bij Defensie moet in alle opzichten mogelijk en ook aantrekkelijk zijn.

Oog voor individu

De organisatie legt de focus op individuele talenten. Daarmee vindt Defensie een optimale aansluiting tussen de mogelijkheden van ieder persoon en de behoeften van een organisatie die te beginnen met dit jaar meer oog voor het individu moet hebben en minder selectief is. Een krijgsmacht die uitdagend werk biedt met meer ontwikkel- en loopbaanperspectief waarin opleidingen worden gemoderniseerd en de opleidingscapaciteit flink uitgebreid is. 

De campagne is al van af eind maart te zien op televisie, online, in de bioscoop en in dagbladen. Defensie breidt uit en de wereld verandert.


Meer over:
Cookies

Deze website gebruikt noodzakelijke cookies voor een correcte werking en analytische cookies (geanonimiseerd) om de statistieken van de website bij te houden. Marketing cookies zijn nodig voor laden van externe content, zoals YouTube-video's of widgets van Sociale Media. Zie ons cookiebeleid voor meer informatie, of om je instellingen later aan te passen.